POLITICA DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

NOR RESIDENTIAL SOLUTIONS S.R.L., cu sediul social în B-dul Dimitrie Pompei nr. 5-7, Hermes Business Campus, HBC 2 (Cladirea C), et. 1, camera 4, sector 2, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/16881/2018, Cod Unic de Înregistrare 24593886, denumită în continuare “Societatea”,

în conformitate cu Regulamentului (UE) nr. 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“RGPD”)

Informează potentialii promitenti-cumparatori („Clientii”) ai bunurilor care se doresc a fi transferate, asupra prelucrării datelor cu caracter personal ale Clientilor (“Datele”), după cum urmează:

1. Categoriile de Date prelucrate

  1. nume, prenume;
  2. naționalitate / cetățenie;
  3. data, locul nașterii și vârsta;
  4. adresă domiciliu și reședință;
  5. adresa e-mail profesională;
  6. număr telefon personal și profesional;
  7. date act identitate (e.g., serie și număr act identitate);
  8. cod numeric personal;
  9. stare civila si status marital.

2. Temeiul prelucrării Datelor

2.1. Datele sunt obligatoriu a fi furnizate de Client și necesar a fi prelucrate de acestea pentru:

  1. încheierea și executarea acordului de rezervare, a promisiunii de vanzare-cumparare, a contractului de vanzare-cumparare cu Societatea („Contractul”);
  2. îndeplinirea obligațiilor legale ale Societății cu privire, printre altele, la ținerea evidenței contabile.

2.2. Clientii sunt rugati sa furnizeze datele cu carater personal, date necesare in vederea incheierii documentelor. Refuzul furnizarii Datelor va duce la imposibilitatea incheierii operatiunilor legale si a contractelor.

3. Scopul Prelucrării Datelor

3.1. Datele vor fi prelucrate în scopurile încheierii și executării Contractului, ținerii evidenței contabile, soluționării litigiilor care se pot naște din executarea Contractului încheiat. De asemenea,

3.2. Datele pot fi prelucrate în vederea:

  1. furnizării informațiilor solicitate de către Client,
  2. contactării Clientului de către Societate, atunci când este necesar sau
  3. în scop de marketing direct, în cazul în care Clientul a consimțit la aceasta prin bifarea și completarea căsuței de mai jos.

4. Durata prelucrării Datelor

4.1. Datele vor fi păstrate pe întreaga durată a Contractului, precum și ulterior încetării acestuia, pe durata impusă de reglementările legale cu privire la ținerea contabilității.

4.2. În cazul în care negocierile dintre Societate și Client nu au condus la încheierea Contractului, Societatea va șterge Datele la momentul încetării negocierilor, cu excepția cazului în care Clientul a consimțit în mod expres la primirea informațiilor de marketing din partea Societății, sens în care va continua prelucrarea Datelor menționate la punctul 1. literele i, v și vi de mai sus.

5. Destinatarii Datelor

5.1. Datele vor fi utilizate de către Societate. Politica noastra este de a nu dezvalui, partaja, vinde sau inchiria date cu caracter personal catre terti intr-un mod diferit de cel prevazut in aceasta Politica de confidentialitate. Poate fi necesara deazvaluirea datelor cu caracter personal (inclusiv prin furnizarea de acces la distanta), numai prin aplicatii securizate, catre terti, cum ar fi:

  1. notarului public ales de Societate sau de Clienti;
  2. avocaților Societății;
  3. agentii imobiliari cu care am incheiat contracte de colaborare, respectiv Knight Frank Romania S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Calea Dorobantilor nr. 239, etajul 3, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/3663/2009, CUI RO25307184, procesator de date cu caracter personal in conformitate cu politica de confidentialitate Knight Frank disponibila la https://www.knightfrank.com/legals/privacy-statement;
  4. societatilor externe de Contabilitate, daca este cazul, precum si
  5. instanțelor de judecată, executorilor judecătorești în cazul unor dispute în legătură cu încheierea și executarea Contractului.

6. Transferul Datelor

6.1. Datele pot fi transferate în alte state din Uniunea Europeană în vederea realizării evidențelor interne de către grupurile din care face parte Societatea, fără a fi necesar consimțământul și informarea prealabilă a Clientului.

6.2. În situația în care Societatea va intenționa să transfere Datele către state din afara Uniunii Europene, Clientul va fi informat în prealabil.

7. Accesarea Datelor

7.1. Datele vor fi accesate de către salariații/ colaboratorii Societății cu atribuții în prelucrarea Datelor numai în scopurile menționate la pct. 3 de mai sus, iar respectivii salariați/ colaboratori sunt obligați să păstreze confidențialitatea Datelor, fiind instruiți cu privire la protecția Datelor.

8. Modalitatea de prelucrare a Datelor:

8.1. prin mijloace automatizate și manual.

9. Obligațiile Societății în ceea ce privește Datele

9.1. Societatea se obligă să:

  1. prelucreze Datele conform prezentei note de informare și legislației specifice în vigoare;
  2. prelucreze Datele numai prin intermediul unor pagini securizate;
  3. confirme Clientului prelucrarea sau nu a Datelor ca urmare a unei cereri datate și semnate adresate în scris;
  4. rectifice, actualizeze, blocheze, șteargă sau transforme în date anonime, în mod gratuit, Datele a căror prelucrare nu este conformă dispozițiilor legale;
  5. înceteze în mod gratuit prelucrarea Datelor care nu sunt prelucrate conform dispozițiilor legale;
  6. adopte toate măsurile de securitate necesare pentru protecția Datelor împotriva accesului neautorizat la Date;
  7. faciliteze exercitarea drepturilor persoanelor fizice în ceea ce privește Datele;
  8. notifice autoritățile competente în cazul încălcării securității Datelor;
  9. să informeze persoanelor fizice cu privire la încălcarea securității Datelor, dacă încălcarea este susceptibilă să genereze un risc ridicat pentru drepturile acestora;

10. Obligațiile Clientului în ceea ce privește Datele

10.1 Clientii se obliga sa:

  1. furnizeze Date adevărate, exacte și complete despre reprezentanții lor legali sau alte persoane de contact. În cazul în care Datele nu sunt adevărate, exacte și complete, Clientul are obligația de a notifica Societatea în cel mai scurt timp în vederea remedierii acestei situații;
  2. înnoiască Datele, atunci când situația o cere, pentru a fi adevărate, exacte și complete.

11. Drepturile Clientului în ceea ce privește Datele

11.1. Clientul are, în principal, următoarele drepturi:

  1. dreptul de acces la Date, respectiv de a (i) obține din partea Societății o confirmare că se prelucrează sau nu Date care îi privesc; (ii) fi informate cu privire la transferul Datelor în state din afara Uniunii Europene; (iii) primi din partea Societății o copie a Datelor prelucrate; În vederea exercitării dreptului de acces, Clientul va adresa o cerere scrisă, datată și semnată către Societate;, respectively to:
    1. obtain from the Company confirmation if data relating to them is/not being processed;
    2. be informed of the transfer of data to states outside the European Union;
    3. receive from the Company a copy of the processed Data.
      In order to exercise the right of access, Clients will submit with the Company a written request, dated and signed.
  2. dreptul la rectificarea Datelor, respectiv de a obține completarea Datelor care sunt incomplete;
  3. dreptul la ștergerea Datelor care excedă Datele obligatorii a fi furnizate pentru încheierea și executarea Contractului, pentru îndeplinirea obligațiilor legale ale Societății;
  4. dreptul la restricționarea prelucrării Datelor;
  5. dreptul la portabilitatea Datelor, respectiv transmiterea Datelor direct de către Societate către alte entități, la cererea Clientului, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic;, i.e. the transmission of the Data directly by the Company to other entities at the Clients request, if this is technically possible;
  6. dreptul de a se opune prelucrării Datelor care excedă Datele obligatorii a fi furnizate pentru încheierea și executarea Contractului, pentru îndeplinirea obligațiilor legale ale Societății și pentru interesele legitime ale Societății;
  7. dreptul de a se adresa autorităților competente în cazul în care consideră că prelucrarea Datelor încalcă dispozițiile legale.